چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم ؟

چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم ؟

بخش اول

استرالیا یکی از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته با شرایط زندگی نسبتا ایده آل است و به همین منظور مقصد بسیاری از مهاجران در سراسر دنیاست.

اقتصاد، سطح رفاه و کیفیت زندگی، جاذبه های فراوان توریستی، خدمات درمانی و بیمه، فرهنگ و جامعه و موارد بسیار دیگری در استرالیا وجود دارد که برای مهاجران جذاب است و تمامی این موارد مسئله ای نیست که از طرف مسئولین و قانونگذارن استرالیا پوشیده باشد.  

استرالیا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر شرایط و ضوابط خاصی را برای مهاجران در نظر گرفته است که بر مبنای آن فقط افراد معدودی میتوانند موفق به اخذ اقامت استرالیا - دائم یا موقت - شوند.

آیا واجد شرایط اقامت استرالیا هستم ؟

یک پرسش اساسی که ذهن اکثر متقاضیان اقامت استرالیا را مشغول کرده است و پرسش فوق اولین و مهمترین سوالی است که باید از خود بپرسیم. شما میتوانید از طریق فرم موجود در سایت از طریق پیوند زیر و یا مطرح کردن این موضوع از طریق پرسش و پاسخ به این مطلب پی ببرید اما برای آگاهی بیشتر بد نیست ادامه این مطلب را نیز مطالعه کنید

ارزیابی ویزای استرالیا

اداره مهاجرت استرالیا قوانین پیچیده و در عین حال متعددی را وضع کرده تا بهترین و مناسب ترین گزینه ها ( مهاجران ) اجازه ورود و اقامت کشور استرالیا را دریافت کنند.

شما قبل از اخذ اقامت استرالیا باید بتوانید توانایی های خود را برای کمک به استرالیا اثبات کنید، بله کمک به استرالیا !

چگونه میتوانید به استرالیا کمک کنید ؟

فرض کنید هر کسی میتوانست بدون فیلتر اقامت یا حتی شهروندی استرالیا را دریافت نماید. بدون تردید بسیاری از مردم کشورهای فقیر و همینطور افراد اجتماع ستیز اولین و مُصر ترین متقاضیان مهاجرت به استرالیا خواهند بود و این موضوع به هیچ عنوان به نفع مردم استرالیا نیست.

قوانین و شرایطی که مسئولین استرالیا برای مهاجران وضع کرده اند تضمین میکند که افراد دارای صلاحیت گزینش شوند. از جمله شرایط این افراد داشتن تحصیلات مورد نیاز در استرالیا، زبان انگلیسی، داشتن سرمایه و ثروت و همچنین توانایی جسمانی ( شرایط سنی خاص ) میباشد.

بنابراین شما به عنوان یک مهاجر نه تنها باید صلاحیت زندگی در استرالیا را داشته باشید بلکه باید بتوانید به اقتصاد، فرهنگ و ... جامعه استرالیایی کمک کنید و هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

تمامی قوانین وضع شده در زمینه مهاجرت و اقامت در استرالیا تضمین میکند که با ورود مهاجران به استرالیا سطح اقتصادی و فرهنگی این کشور ارتقاء پیدا خواهد کرد.

چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم ؟

با توجه به مطالب بالا و پاسخ مثبت به این پرسش که آیا میتوانم به استرالیا کمک کنم ؟ برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید !

  • زبان انگلیسی خود را تقویت کنید
  • اطلاعات بیشتری در رابطه با اقامت استرالیا کسب کنید 
  • بررسی کنید که کدام کلاس ها و ساب کلاسها برای شما بهتر است
  • به فکر تقلب و راه های غیر قانونی نباشید - این یک توصیه اکید است که در مطالب بعدی به آن خواهیم پرداخت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.