ویزای کار استرالیا

اگر آرزوی کار در استرالیا را دارید باید نسبت به اخذ ویزای کار این کشور اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با روش های اخذ ویزا های کاری جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشور استرالیا آشنا کنیم. اگر مهارت ها و تخصص های کاری ویژه ای دارید که مورد نیاز کشور استرالیا می باشد، می توانید با توجه به آن نسبت به اخذ ویزای کار از دولت استرالیا اقدام کنید. همچنین با مراجعه به متخصصین ما می توانید حوزه تخصص و علاقه کاری خود را مشخص کنید، تا آن ها ابتدا تخصص شما را مورد ارزیابی قرار دهند و بر اساس آن نسبت به تهیه ویزای کار برای شما اقدام کنند. از مواردی که ممکن است بر نتیجه دریافت ویزای شما تاثیر گذار باشد می توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

  • تجربه کاری
  • تخصص فنی و حرفه ای
  • مهارت و تسلط بر زبان انگلیسی  

این موارد می تواند بر ارزیابی نهایی درخواست ویزای شما تاثیر گذار باشد. بنابراین باید در ارائه این اطلاعات دقت کافی داشته باشید چرا که ارائه اطلاعات ناقص و یا نادرست می تواند تاثیر منفی بر نتایج ارزیابی بگذارد. قبل از هر کاری باید از خود بپرسید چرا می خواهید در استرالیا کار کنید و چگونه باید نسبت به اخذ ویزای آن اقدام کنید؟ کشور استرالیا سرزمینی پر از فرصت های کاری متنوع و مکانی برای زندگی بهتر می باشد. افراد بی شماری از سراسر جهان، در این کشور زیبا گرد هم آمده اند تا از فرصت های کار و زندگی در آنجا بهره ببرند. اگرچه اخذ ویزای کار و اقامت کشور استرالیا کار دشواری نیست اما باید خود را برای اقدامات و مراحل گوناگون آن آماده کنید و به ترتیب گام ها را طی کنید تا سریع تر به هدف خود دست پیدا کنید. بهره گیری از تخصص مشاوران این حوزه می تواند به شما در تسریع روند کار تان کمک شایانی بکند.

تمام کارگران استرالیا صرف نظر از شهروند بودن یا مهاجر، از حقوق و مزایای یکسانی در مشاغل خود بر خوردار هستند. به طوری که کارمندان باید مطابق با قوانین محیط های کاری و قوانین مهاجرت استرالیا کار کنند، این قوانین شامل:

پرداخت حقوق مطابق با تمام ساعت های کاری که کار کرده اید.

ایجاد یک محیط کاری امن و سالم می باشد.

این حقوق در هیچ قرار داد و توافق نامه ای، نادیده گرفته نمی شود. پرداختی ها و محیط کار تماما توسط قوانین خود استرالیا، تعیین می شود. شرایط لازم برای کار در استرالیا به ویزایی که قرار است تهیه کنید، بستگی دارد. با این وجود می توان شرایط زیر را شرایط عمومی کار در استرالیا در نظر گرفت:

باید در زبان انگلیسی مهارت کافی داشته باشید برای مثال باید مدرک IELTS داشته باشید.

مهارت و تجربه کافی در کاری که برای آن اقدام کرده اید، داشته باشید.

مهارت های شما توسط مقامات استرالیا باید ارزیابی شود.

از وضعیت سلامت جسمانی و روحی مناسبی برخوردار باشید.

ویزای کاری کشور استرالیا انواع مختلفی دارند که باید در هر کدام شرایط خاص آن را داشته باشید تا بتوانید برای اخذ ویزا اقدام کنید.

همچنین ویزای کار استرالیا را می توانید به دو روش تهیه کنید:

ویزای کار و مهارت (Skilled Visa): اگر می خواهید با این ویزا نسبت به کار در استرالیا اقدام کنید باید فرمی را جهت بررسی مهارت ها و تخصص خود پر کنید. با پر کردن این فرم اطلاعاتی نظیر سن، مهارت ها، تحصیلات، توانایی زبانی و غیره را در اختیار دولت استرالیا می گذارید. این فرم نهایتا باید توسط دولت استرالیا بررسی شود به همین دلیل متخصصین ما می توانند بهترین مشاور شما در نحوه تکمیل آن باشند و در صورت پذیرش اولیه این فرم از دولت استرالیا می توانید نسبت به اخذ ویزای کار اقدام کنید.

ویزای اسپانسر شغلی (Sponsored Visa): در این روش باید توسط یک کسب و کاری در استرالیا پشتیبانی شوید تا بتوانید از این روش برای اخذ ویزای کار استرالیا استفاده کنید. با این وجود کارگران باید توسط اسپانسر مربوطه تایید شوند. بنابراین می توانید درخواست خود را برای اسپانسر مربوطه ارسال کنید و بعد از اخذ تاییدیه آن ها نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید.

کار کردن در کشوری مانند استرالیا بسیار ارزشمند می باشد، اما به خاطر داشته باشید ارزش آن به نوع کار و نحوه پذیرش و اخذ ویزای شما بستگی دارد. مدت زمان اخذ ویزای کار استرالیا به موضوعات مختلفی بستگی دارد ولی به طور کلی ممکن است بین 6 الی 12 ماه به طول بیانجامد. در هر حال اگر می خواهید نسبت به اخذ ویزای کار استرالیا اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم این کار را به وکلای ما بسپارید که آشنایی کاملی با تمام قوانین مربوط به آن دارند. با مراجعه به متخصصین ما می توانید مطمئن باشید که تمام فرم های مربوطه و درخواست های ارسالی با دقت و تخصص تکمیل می شوند و همین امر باعث می شود شانس پذیرش شما برای اخذ ویزای کار استرالیا بیشتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.