بورسیه تحصیلی‌ در استرالیا

تعدادی بورسیه تحصیلی‌ در استرالیا وجود دارد که می‌تواند به تامین هزینه‌های زندگی‌ و یا تحصیلِ شما کمک کند. منابعِ مختلفی‌ برای این بورسیه‌ها وجود دارد، به طور مثال دولت استرالیا، مراکزِ آموزشی خصوصی یا مراکزِ آموزشی  دولتی. لازم به ذکر است که اکثرِ بورسیه‌های تحصیلی‌ در مقاطع دکتری ارائه می‌شوند و متقاضیان بسیاری برای این بورسیه‌ها اقدام می‌کنند لذا دریافت چنین بورسیه‌هایی بسیار رقابتی است.

گاهی مرکز آموزشی استرالیا بورسیه‌هایی‌ در مقاطع لیسانس و یا فوق لیسانس در نظر می‌گیرند که این بورسیه‌ها به صورت دوره ا‌‌ی می‌باشند و با هدف تشویق دانشجویان با نمرات بالاتر هست. روند اقدام و زمان بندی بورسیه‌ها در استرالیا متفاوت می‌باشد و داشتن پذیرش تحصیلی‌ از مراکز آموزشی استرالیا برای اقدام کردن برای اکثر بورسیه‌های استرالیا الزامی می‌باشد.

امکان تحصیل و دریافت بورسیه تحصیلی‌ در کلیه مقاطع تحصیلی فوق دیپلم – لیسانس – فوق لیسانس و دکتری در کشوراسترالیا وجود دارد و افراد می‌توانند با توجه به مدرک تحصیلی و مقطع تحصیلی برای اخذ بورسیه اقدام کنند اما مستلزم داشت مدرک زبان می‌باشد. کمک هزینه‌های تحصیلی که کشور استرالیا به دانشجویان بین المللی اعطاء می‌نماید هزینه های زندگی٫ مسافرت٫بهداشت و درمان٫ شهریه را پوشش می‌دهد . لازم به ذکر است که افراد متقاضی بورس باید معدل نسبتا بالایی داشته باشند.

برخی از بورسیه‌های تحصیلی در استرالیا توسط دولت استرالیا در مقاطع کارشناسی٫ کارشناسی ارشد و دکتری در اختیار دانشگاه‌ّ‌های خاص دولتی قرار می‌گیرد.

همچنین بورسیه‌ تحصیلی در استرالیا در برخی از مناطق استرالیا برای دانش آموزان برتر مدارس شبانه روزی در نظر گرفته شده است.

برای تحصیل در استرالیا دانشگاه‌های زیادی دارای بورسیه‌های متنوعی جهت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته‌اند تا بتوانند هزینه‌ّای نسبتا بالای شهریه و زندگی در استرالیا را برای دانشجویان بین المللی قابل تحمل کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.